dit was de openingsrit van 6 juni 2020

Hier kun je berichten plaatsen die betrekking hebben tot toertochten. Bijvoorbeeld als je nog een vraag hebt aan de toercoordinator over een georganiseerde toertocht, of als je graag met anderen af wilt spreken om gezamenlijk naar de start van de toertocht te rijden.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur, Toercoordinatoren

Plaats reactie
Alfred

dit was de openingsrit van 6 juni 2020

Bericht door Alfred » 10 jun 2020 15:26

Op 6 juni pas?! Ja helaas wel, de eerder geplande rit op zondag 5 april ’20 kon helaas niet doorgaan vanwege alle Corona beperkingen.

Zaterdag 6 juni ’20 was het dan eindelijk wel zo ver, de openingsrit. Omdat door de Corona maatregelen het Bandit weekend in het Sauerland helaas niet door kon gaan was er opeens plaats in de activiteiten agenda.

Vooraf in totaal 18 aanmeldingen. Helaas moesten Nelis en Margitta toch even een paar dagen in thuis lock down vanwege mogelijke besmetting (achteraf gelukkig niet het geval!). Uiteindelijk zijn we de rit gestart met 12 motoren en 13 deelnemers. Startpunt inmiddels bijna traditie getrouw vanuit Buurthuis De Schalm in De Meern.

Achter de buien aan een lekker ritje gemaakt richting Bilthoven, Amerongen. Bij Elst het pontje (zonder mondkapje) naar Ingen genomen en zo door naar de lunch in De Heeren van Soelen te Zoelen. Op gepaste afstand van elkaar toch genoten van een heerlijke lunch (altijd teveel die uitsmijters voor mij…pfff).

Vanaf Zoelen verder door de Betuwe richting het eindpunt van de rit in Meerkerk. De laatste 10 kilometer van de rit kreeg mijn TomTom toch ernstig last van een steeds wegvallend scherm. Op mijn verzoek heeft Aart de laatste kilometers voorgereden. Ging TOP Aart dank!

Bij La Place in Meerkerk waren we toch niet zo welkom als waar ik op hoopte….of waren we gewoon met teveel? Dan maar naar huis en daar een bakkie doen. Was gezellig mensen! Laten we hopen dat Corona verder met stille trom het land verlaat en dat we weer lekker allemaal ons ding kunnen doen.

Tot een volgend toertje ! Blijf gezond !

Groet Alfred

RonVugts
Voorzitter

Re: dit was de openingsrit van 6 juni 2020

Bericht door RonVugts » 10 jun 2020 15:39

Alfred,
Ik sluit me aan bij jouw verslag! En ook van deze plaats: bedankt voor het organiseren! We hebben weer heerlijk gereden.

Groet,
Ron

Boefje65
Contacteer:

Re: dit was de openingsrit van 6 juni 2020

Bericht door Boefje65 » 13 jun 2020 20:30

Ja inderdaad de openingsrit was weer van goede kwaliteit en dus goed georganiseerd. lekker gereden na een zeer gastvrij onthaal in de Schalm te de Meern tegenwoordig een bekend startpunt inderdaad. Verder heeft Alfred eigenlijk alles al gezegd en ook ik sluit me daar bij aan.
Na de Bandit :-D en een GSR :-P is een V-Strom :steer: zo gek nog niet.

Plaats reactie