15 augustus 2020 - Voerenrit 3 landenpunt BE

Hier kun je berichten plaatsen die betrekking hebben tot toertochten. Bijvoorbeeld als je nog een vraag hebt aan de toercoordinator over een georganiseerde toertocht, of als je graag met anderen af wilt spreken om gezamenlijk naar de start van de toertocht te rijden.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur, Toercoordinatoren

Plaats reactie
Suzette

15 augustus 2020 - Voerenrit 3 landenpunt BE

Bericht door Suzette » 02 feb 2020 20:18

Hi mede bandit owners,

Op zaterdag 15 augustus rijden wij met enkele bandit owners de voerenrit rond het 3 landenpunt en in doorheen de Belgische ardennen.
Mocht iemand willen aansluiten graag dan even een reactie zodat we een beeld hebben van het aantal deelnemers.

Het vertrek van de rit is voorzien aan het meer van Warfaaz (Spa - Jalhay). Verzamelen vanaf 10u, aanvang van de rit omstreeks 11u. Op het startpunt is er nog de mogelijkheid om koffie te nuttigen. Er is op de route ruim de mogelijkheid om benzine te tanken. Toch willen we aanbevelen met een volle tank te vertrekken.
De totale afstand bedraagt een goede 200km. Aankomst voorzien rond 18u uiterlijk (op startpunt).

Het is een afwisselende route langs boomgaarden, valleien en het hoogste punt van Nederland. Mooie landschappen doorheen het grensgebied van Nederland, België en de Belgische ardennen.
Enkele andere bezienswaardigheden zijn de Wilhelminatoren (NL), Amerikaanse militaire begraafplaats Henri Chapelle (1944) en de afdamming van Gileppe.

We maken onderweg de nodige tussenstops om de innerlijke mens weer aan te sterken.
Wie wenst te overnachten heeft ruime keuze in de regio van het meer van Warfaaz en Spa.

TIP: maak er een weekend van en geniet op zondag 16 augustus nog van de 6 heures moto op het circuit van Spa Francorchamps. http://www.6heuresmoto.com/

Suzette

Re: 15 augustus 2020 - Voerenrit 3 landenpunt BE

Bericht door Suzette » 02 feb 2020 21:53

Paar sfeerbeelden van de zaken die we op de rit zullen zien.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

LEN(dit)

Bericht door LEN(dit) » 03 feb 2020 01:42

Wauw dit lijkt me ook wel een gave rit!

Alleen valt deze wel in de laatste week van m'n vakantie... Dus ik moet nog even kijken of dat gaat lukken ook gezien dit bestwel ver van m'n huis is... Hopelijk kan ik gewoon mee tegen die tijd :-)

Verstuurd vanaf mijn BBB100-2 met Tapatalk

Suzette

Bericht door Suzette » 03 feb 2020 08:02

LEN(dit) schreef:
Alleen valt deze wel in de laatste week van m'n vakantie... Dus ik moet nog even kijken of dat gaat lukken ook gezien dit bestwel ver van m'n huis is... Hopelijk kan ik gewoon mee tegen die tijd :-)
Tijd genoeg dus Afbeelding altijd welkom.
En ja dat heb je nu eenmaal met die Belg in de club hè. Om het eerlijk te houden heb ik er toch een paar km Nederland in verwerkt Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Plaats reactie