Dit was de snertrit

Hier kun je berichten plaatsen die betrekking hebben tot toertochten. Bijvoorbeeld als je nog een vraag hebt aan de toercoordinator over een georganiseerde toertocht, of als je graag met anderen af wilt spreken om gezamenlijk naar de start van de toertocht te rijden.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur, Toercoordinatoren

Plaats reactie
Toon
Erelid

Dit was de snertrit

Bericht door Toon » 26 okt 2019 21:19

Vandaag de snert rit gereden. Hoe is deze snert rit tot stand gekomen. Ergens kort na de vakantie had ik een ritje gemaakt voor een zondag morgen samen met Rudie en PeterVDH mijn broertje. Nadat we deze rit gereden hadden kwam al snel het plan boven borrelen deze rit te gaan gebruiken voor de SBCN. Na wat kleine aanpassingen werd dus de snert rit van vandaag. Rudie heeft de algehele aankleding vandaag georganiseerd en dat heeft hij weer weer goed gedaan. We begonnen met koffie en gebak wat ons goed deed smaken. En zeker de snert en roggebrood met spek smaakt weer erg lekker.

We hebben vandaag met ik dacht 12 leden en 1 gastrijder deze snert rit gereden. Het was zeker geen snertweer maar gewoon een super mooie dag om onze laatste toertocht gaan rijden.

Ik denk dat we met ons allen weer een geweldig mooie dag en snert rit hebben beleeft.

Rudie thanks man voor de organiseren van deze snert rit en dag.
Na pakweg 25 jaar Suzuki gereden te hebben is het nu tijd voor wat anders en wel een Yamaha.

Plons
Secretaris/Merchandise
Contacteer:

Re: Dit was de snertrit

Bericht door Plons » 27 okt 2019 13:13

IMG-20191027-WA0162.jpg
Bedankt voor de goed georganiseerde snertrit.
Voor nog meer foto's kijk dan ook even op onze fotosite.
Nobody Is Perfect
But If You Ride A
V-STROM
You're Pretty Close

secretaris@suzukibanditclub.nl
merchandise@suzukibanditclub.nl

Peter684
Webbeheerder

Re: Dit was de snertrit

Bericht door Peter684 » 28 okt 2019 21:05

Ja top! En helemaal droog gebleven: net de motor in zijn hok gezet en toen begon het te regenen.

Plaats reactie