Dit was de rit van Rudie op 11 augustus

Hier kun je berichten plaatsen die betrekking hebben tot toertochten. Bijvoorbeeld als je nog een vraag hebt aan de toercoordinator over een georganiseerde toertocht, of als je graag met anderen af wilt spreken om gezamenlijk naar de start van de toertocht te rijden.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur, Toercoordinatoren

Plaats reactie
RonVugts
Voorzitter

Dit was de rit van Rudie op 11 augustus

Bericht door RonVugts » 11 aug 2019 20:11

Rond 10:30 uur zijn we met z'n achten uit Waalwijk vertrokken. Goed weer om te rijden, ongeveer 24 à 25 graden en licht bewolkt.
Helaas moest Wilco, op de dijk bij Zaltbommel, op de rem en dat ging fout. Gevolg: onderuit, dikke enkel en een zere schouder en zijn motor (die hij net 2 weken heeft) schade aan stuur, spiegel, knipperlicht, rempedaal en zij-koffers.

De weg afgezet en de ambulance gebeld. Al snel was de dienstdoende regio-officier van Politie aanwezig om het verkeer in goede banen te leiden. Na een stief kwartiertje was de ambulance ter plaatse en zij hebben Wilco naar het ziekenhuis gebracht voor het maken van foto's. Vervolgens hebben we nog een klein uurtje gewacht op de auto-ambulance zodat zijn motor weggebracht kon worden. Gelukkig bleek het met Wilco mee te vallen, een verstuikte enkel en de pezen van zijn sleutelbeen afgescheurd. Natuurlijk pijnlijk en heel vervelend maar het had erger kunnen zijn. Wilco ik wens je een voorspoedig herstel en dat je weer snel de oude bent!

Nadat zijn motor was opgehaald hebben we onze tocht vervolgd. De tocht ging door het mooie Brabantse land en een klein stukje door België om in Sprang-Capelle te eindigen.
Rudie, bedankt voor het organiseren! Het was een mooie rit!

Groet,
Ron

Boefje65
Contacteer:

Re: Dit was de rit van Rudie op 11 augustus

Bericht door Boefje65 » 11 aug 2019 22:32

Rudie bedankt voor weer een mooie route door ons mooie land....en een stukje België. Ik heb er zeker van genoten vandaag ... ook het weer werkte mee wat het genieten alleen maar vergrote ...
Aan het verhaal van Ron kan ik niet veel toevoegen vwb de pech voor Wilco. Wilco natuurlijk beterschap en een spoedig en vooral volledig herstel, ik denk dat we allemaal hopen jou spoedig weer te kunnen zien op de motor...
Na de Bandit :-D en een GSR :-P is een V-Strom :steer: zo gek nog niet.

Peter684
Webbeheerder

Bericht door Peter684 » 12 aug 2019 11:28

Beterschap Wilco!

Bedankt voor de organisatie, het fijne gezelschap en de saamhorigheid bij het helpen van Wilco. Dat maakt een club een club :-)
Na deze mooie rit zijn Marianne en ik nog even een happje gaan eten bij het eindpunt. Absoluut een aanrader!

LEN(dit)

Bericht door LEN(dit) » 12 aug 2019 12:50

Hadden jullie geen last van de storm? Hier aan zee waaide het echt mega hard...
Vandaar dat ik m'n motor toch maar heb laten staan het weekend..
Maar wat vervelend voor Wilco, heel veel beterschap toegewenst! Wel goed opgevangen door de club zo te lezen :-)

Kan niet wachten tot de bandit-dag (alleen waarschijnlijk voor mij dan wel zonder suzuki bandit) en hopelijk hebben we dan in ieder geval een droge dag ;-)
Tot dan!

Verstuurd vanaf mijn BBB100-2 met Tapatalk

redmot

Bericht door redmot » 12 aug 2019 19:20

Wat een pech Wilco.
Beterschap en hopelijk snel weer op de been.

Motty

Bericht door Motty » 13 aug 2019 08:22

Jeetje Wilco,

Sterkte en beterschap!

Groet Dennis

MottyAfbeelding

mollema

Bericht door mollema » 13 aug 2019 13:23

Wilco,
Sterkte en beterschap.

Gr
Paul

Wilco

Bericht door Wilco » 14 aug 2019 19:54

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor het medeleven.
Inmiddels gaat het al weer wat beter, mijn enkel kan ik aardig gebruiken en de meeste spierpijn is nu ook al wel gezakt.
Helaas blijft mijn sleutelbeen een pijnlijk punt, hoewel ik daar de afgelopen dagen al wel een hele lichte verbetering in zie.

Mijn motor hoop ik morgen te kunnen gaan bekijken, in hoeverre die meer schade heeft opgelopen dan ik.
(naast de grote deuk in mijn zelfvertrouwen)

Nogmaals bedankt voor alle medeleven en hopelijk weer snel tot ziens!

Groet,
Wilco

LEN(dit)

Bericht door LEN(dit) » 15 aug 2019 16:33

Heey Wilco,

Ja als je pezen van je sleutelbeen gescheurd zijn lijkt me ook wel pijnlijk...
Heelt dat uit zichzelf weer goed dan? Zal wel een aantal weken duren aangezien me dit vergelijkbaar lijkt met bijv het kneuzen of breken van een rib ofzo...
Nogmaals beterschap en sterkte!

En is er al meer bekend over je Bandit met betrekking tot de schade?
Hopelijk valt het enigszins mee...
Mocht je meer weten, laat maar weten. Gelukkig heb je wel het voordeel dat er veel onderdelen voor de Bandit te verkrijgen zijn voor een betere prijs dan de originele nieuwprijs.. Ligt er natuurlijk wel aan welke onderdelen precies... Ik hoop iig dat het meevalt en het makkelijk te herstellen/vervangen onderdelen zijn!

Verstuurd vanaf mijn BBB100-2 met Tapatalk

Plaats reactie