Dit was het weekend rijden in de Eifel Duitsland

Hier kun je berichten plaatsen die betrekking hebben tot toertochten. Bijvoorbeeld als je nog een vraag hebt aan de toercoordinator over een georganiseerde toertocht, of als je graag met anderen af wilt spreken om gezamenlijk naar de start van de toertocht te rijden.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur, Toercoordinatoren

Plaats reactie
rudie31
Toercoördinator

Dit was het weekend rijden in de Eifel Duitsland

Bericht door rudie31 » 08 jul 2019 22:44

Dit was het weekend weg met de Bandit club!

Met Toon en Peter had ik afgesproken bij de pomp aan de A50 om samen naar Malden te rijden. Maar eerst een bakje koffie en wachten op de andere leden die mee zouden rijden. De rit naar Malberg was ongeveer 330 km. Een mooie route waarbij we al snel het vlakke Nederland achter ons lieten om de mooie bergen van de Eifel. Onderweg zijn we gestopt om de inwendige mens van een lekker broodje te voorzien (ahum.. het brood en de worst waren nogal droog..geen aanrader :P). Maar dat mocht de pret niet drukken, het was een mooie route!
Eenmaal in het hotel aangekomen waren daar ook de andere Bandieten en stond er een heerlijke maaltijd voor ons klaar.

Op zaterdag hebben wij een mooie route gereden dwars door de Eifel heen. Via Trier, langs de moezel naar Saar. Halverwege is een deel terug gegaan naar het hotel, omdat de zomer zich van zijn warmste kant liet zien, de andere die-hards hebben de route uitgereden. Eenmaal weer bij Hotel Malberg werden we opgewacht met een smakelijke barbecue. Het resterende deel van de
avond hebben we veel gelachen, een biertje gedronken tot in de kleine uurtjes.

En zondag was het weer zover om richting huis te gaan. Ditmaal een route die ik zelf in elkaar had gezet waarbij de inwendige mens niet vergeten werd. Een heerlijke schnitzel mit pommes und mayo gegeten om de route daarna verder te vervolgen.

Beste minivakantie gangers, ik heb weer genoten! Volgend jaar weer?

LEN(dit)

Re: Dit was het weekend rijden in de Eifel Duitsland

Bericht door LEN(dit) » 09 jul 2019 00:22

Klinkt goed Rudy!
Wil zelf ook wel mee als het nog eens komt :-)

Verstuurd vanaf mijn BBB100-2 met Tapatalk

redmot

Bericht door redmot » 09 jul 2019 15:45

Hi Rudie, Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar. Goed hotel, leuke omgeving en prima gezelschap.
Toon bedankt voor de organisatie en de routes.

Motty

Bericht door Motty » 09 jul 2019 18:28

Hoi Rudi,

Bedankt voor het plannen van de terugreis en ons weer veilig door de Eiffel loodsen. Was een mooie route!

Smaakt naar meer....
MottyAfbeelding

Boefje65
Contacteer:

Bericht door Boefje65 » 10 jul 2019 21:16

Het was zeker een leuk weekend en met mooi weer al werd dat zaterdag wel erg warm.
Ik zag op een gegeven moment zelfs tot 36 graden op mijn dashboard verschijnen en dat met lage snelheid in de stad werd het langzaam maar zeker een beetje onaangenaam. Dat was wel zo halverwege de route en de navigatie gaf aan dat we dan tegen een uurtje of zes terug zouden komen bij het hotel,....zou dan ik wel een beetje gaar gestoomd zijn tegen die tijd.... Vermoeidheid zat er ook bij na een matige nacht met weinig slaap en dan met die warmte begon het mij langzaam partner te spelen en zag ik het ook niet zitten de rit uit te rijden. :cry:
Ondanks alles was het eerst deel van de route erg fraai en heb ik lekker gereden :steer: en er ook echt van genoten...soms met de nodige snelheid mijn jas opengezet om een beetje af te koelen wat redelijk lukte. De avond bracht ons een echt goede BBQ waarvan ik lekker gegeten heb, na de nodige biertjes 's avond het bedje weer opgezocht om zondag weer fris de terugweg te beginnen. Het was behoorlijk afgekoeld met 15 graden en wat regen....maar na het ontbijt was het weer droog en zijn wij huiswaards gekeerd...

Leuk weekend in een goed hotel met leuke eigenaars en goed gezelschap is het zeker voor herhaling vatbaar.....
uiteraard ook dank :respect: :respect: :respect: aan de organisatie voor dit weekend ... heren bedankt.
Na de Bandit :-D en een GSR :-P is een V-Strom :steer: zo gek nog niet.

PeterVDH

Bericht door PeterVDH » 13 jul 2019 09:22

Was zeker top volgend jaar ben ik zeker weer van de partij

Peter684
Webbeheerder

Bericht door Peter684 » 18 jul 2019 19:50

Ja zeker!
Bedankt voor de organisatie.

Plaats reactie