Vrijdag 5 juli de vertrekdag voor eifel weekend.

Hier kun je berichten plaatsen die betrekking hebben tot toertochten. Bijvoorbeeld als je nog een vraag hebt aan de toercoordinator over een georganiseerde toertocht, of als je graag met anderen af wilt spreken om gezamenlijk naar de start van de toertocht te rijden.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur, Toercoordinatoren

Toon
Erelid

Vrijdag 5 juli de vertrekdag voor eifel weekend.

Bericht door Toon » 10 jun 2019 11:00

Voor de kilometervreters die eventueel mee willen rijden binnendoor naar Malberg.

We gaan vrijdag 5 juli redelijk vroeg op pad om van de heenreis al een mooie toertocht van te maken. Wil je deze rit ook meerijden dan kan dat natuurlijk. Je meld je hier gewoon aan en je kan mee. We willen dan om 8.00 uur verzamelen en dan om 8.30 daadwerkelijk gaan rijden. We straten de heenreis (toertocht) bij de Mac Donalds aan de Rijksweg 5 6581 EC Malden.
De rit is vanaf de startplaats 330 km lang dus een lekker ritje voor de kilometervreters. Vanaf Malden gaan we vrij snel Duitsland in om daar te genieten van een mooie rit. Natuurlijk stoppen we onderweg om ook de inwendige mens te voorzien van een hapje en een drankje. Hoe laat we in het hotel Malberg aankomen, kan ik nu niet aangeven maar is ook niet echt belangrijk. Ook voor de zondag de terugweg is er een mooie route beschikbaar. Hier kun je ook zo aanhaken als je mee wilt rijden.

We kunnen bij het Hotel inchecken vanaf 16.00 uur.
Eifelhotel Malberg
Am Annenberg 23
54655 Malberg/Kyllburg.
Tel : +49 (0) 6563-960.85.05
Mob : +49 (0) 151-176.185.05
info@eifelhotelmalberg.de

Wie rijden de heenweg vanuit Malden mee en is hier om 8.00 uur zodat we om 8.30 uur kunnen gaan rijden.
1 Toon
2 Rudie
3 PeterVDH
4 Peter684
5 Matthijs
6 ArijF
7 Alfred
8 Redmot
9 Aad-Jan

Voor wat betreft de zaterdag rit. Deze is ongeveer 220 kilometer. We hebben 16 motoren en wil graag in 2 groepen gaan rijden voor de veiligheid. Ik rij zelf een groep voor en zoek dan nog even een 2e voorrijder voor de zaterdag. Wil jij een groep voorrijden geef het hier dan even aan.
Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag.
Na pakweg 25 jaar Suzuki gereden te hebben is het nu tijd voor wat anders en wel een Yamaha.

Peter684
Webbeheerder

Re: Vrijdag 5 juli de vertrekdag voor eifel weekend.

Bericht door Peter684 » 11 jun 2019 17:28

Ja, dat is dan wel vroeg van huis. Ik zal er om 8:00 zijn. Is er een tankstation in de buurt?

Toon
Erelid

Bericht door Toon » 11 jun 2019 21:27

Ja Peter tank station zit heel dicht bij. Zal ook even kijken welke het dichts bijzijnde is in Duitsland is wat goedkoper.
Na pakweg 25 jaar Suzuki gereden te hebben is het nu tijd voor wat anders en wel een Yamaha.

MWBANDIT

Bericht door MWBANDIT » 19 jun 2019 23:01

Ik ben op vrijdag 8:00h ook aanwezig om met jullie de rit door Duitsland te vervolgen.

Met vriendelijke groet,
Matthijs

Alfred

Bericht door Alfred » 27 jun 2019 22:31

He Toon,
ArijF en ik sluiten graag aan op vrijdag. Wel vroeg hoor....pffff
Benieuwd naar wat je voor mooie route hebt.
Ik zie nog geen vrijwilliger om de zaterdagrit voor te rijden.
Indien geen andere liefhebber dan wil ik het wel doen.
Groet Alfred

Toon
Erelid

Bericht door Toon » 27 jun 2019 22:55

Alfred schreef:
27 jun 2019 22:31
He Toon,
ArijF en ik sluiten graag aan op vrijdag. Wel vroeg hoor....pffff
Benieuwd naar wat je voor mooie route hebt.
Ik zie nog geen vrijwilliger om de zaterdagrit voor te rijden.
Indien geen andere liefhebber dan wil ik het wel doen.
Groet Alfred

Mooi Alfred word een mooie rit. De vrijdag zaterdag en zondag terug ritjes zijn hier te zien https://www.myrouteapp.com/group/routes ... 8/name/asc

Wat het voor rijden denk dat we in 2 groepen gaan rijden. Ik zelf rij een groep voor dan mag jij de 2e groep voor rijden.

redmot

Bericht door redmot » 28 jun 2019 14:44

Hi Toon,
Inderdaad "redelijk vroeg" maar met inzet van de wekker zou het moeten lukken.
Ik ben er bij.
Met groet, John

Toon
Erelid

Bericht door Toon » 28 jun 2019 15:59

Ja is vroeg maar we hebben dan ook een hele rit te gaan. Nemen geen enkel stukje snelweg dus overal lekker binnen door. En natuurlijk nemen we onderweg ook genoeg tijd voor de inwendige mens. We maken er samen een lekker relaxt dagje motorrijden van.

Toon
Erelid

Bericht door Toon » 29 jun 2019 16:57

Voor de mensen die de route voor de heenweg al in hun navigatie hebben gezet. Ik heb er een foutje in ontdekt en weer verholpen. Dus even de heenweg weer verwijderen en opnieuw inladen. Sorry hiervoor.

Peter684
Webbeheerder

Bericht door Peter684 » 30 jun 2019 16:56

Ok dan haal ik hem weer op. Geen probleem!

MWBANDIT

Bericht door MWBANDIT » 01 jul 2019 19:55

Zijn de routes alleen via myroute app te verkrijgen en kan ik daar de GPX bestanden downloaden door een account aan te maken?
Zelf gebruik ik de Tomtom 550.
Ik heb erg zin in het weekend.
In afwachting van jullie antwoord.....
groetjes,
Matthijs

Toon
Erelid

Bericht door Toon » 01 jul 2019 21:26

MWBANDIT schreef:
01 jul 2019 19:55
Zijn de routes alleen via myroute app te verkrijgen en kan ik daar de GPX bestanden downloaden door een account aan te maken?
Zelf gebruik ik de Tomtom 550.
Ik heb erg zin in het weekend.
In afwachting van jullie antwoord.....
groetjes,
Matthijs

Hoi matthijs.

Ik heb de routes zelf alleen in de Myroute app gezet zowel privé als op het clubgedeelte. Ik heb zelf ook de TT 550 en ja kunt ze vanaf de myroute app rechtstreeks op je 550 zetten. Ik weet niet of je zelf al bezig bent met de Myroute app maar als je dat al bent en het wil je niet lukken wil ik je wel even per telefoon erdoorheen loodsen. Wel even dan ook de Tom tom My drive eerst activeren dan. Laat me dan even weten of ik je per telefoon moet helpen. Als ik je moet helpen word het wel na 21.15 uur in de avond.

MWBANDIT

Bericht door MWBANDIT » 01 jul 2019 22:49

Het is nu al 22.15, dus dat wordt morgen wellicht. Ik heb mydrive van Tomtom al geactiveerd. En een account op myroute met een aanvraag naar het besloten deel van SBCN. Nu wordt het voor mij even duister dus graag jullie hulp.

Toon
Erelid

Bericht door Toon » 01 jul 2019 23:06

MWBANDIT schreef:
01 jul 2019 22:49
Het is nu al 22.15, dus dat wordt morgen wellicht. Ik heb mydrive van Tomtom al geactiveerd. En een account op myroute met een aanvraag naar het besloten deel van SBCN. Nu wordt het voor mij even duister dus graag jullie hulp.
Ik stuur je in een PB berichtje mijn nummer dan kun je me morgen avond na 21.15 even bellen dan loods ik je er wel doorheen. Heb ik wel vaker gedaan he Neel :D :D :D :D :D

MWBANDIT

Bericht door MWBANDIT » 01 jul 2019 23:59

Hallo Toon,

Bedankt voor het toelaten tot de SBCN. Ik heb de routes via de myroute App kunnen downloaden en ze staan nu op mijn Tomtom.
Ik zie je vrijdag om 8:00h in Malden. :D :D :D :D
Met vriendelijke groet,
Matthijs

Plaats reactie