Hallo allemaal

(Nieuwe) leden kunnen zichzelf hier voorstellen.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur

Plaats reactie
thundercloud1969

Hallo allemaal

Bericht door thundercloud1969 » 27 apr 2018 13:14

Hallo allemaal, mijn naam is Marcel Fijn en ik ben recent lid geworden van deze Bandit club. Over mijzelf, ik ben al jaren fan van motorrijden en mijn laatst aangeschafte motor (jaren terug) is dus een Bandit 1200 N uit 1996. Verder werk al bijna 20 jaar bij politie en heb ik jaren als motoragent diensten vervuld, een prachtige taak.

Ik werk nu nog steeds bij politie maar tegenwoordig als personal trainer/coach. Ik ben daar onderdeel van een team welke mensen binnen de organisatie helpt fit te blijven of weer te worden, zowel mentaal als fysiek.
Verder heb ik mijn Bandit door omstandigheden een tijd lang in de berging laten staan en krijgt hij volgende week groot onderhoud (was hard nodig). Ik hoop in ieder geval weer gauw veilig de weg op te kunnen. Wellicht kan ik ook nog eens een keer een toertocht met deze club meerijden, lijkt me leuk. Tot horens !

Toon
Erelid

Re: Hallo allemaal

Bericht door Toon » 27 apr 2018 13:46

Welkom bij de bandit club. Oeps een politie binnen de club. Nu moeten we netjes gaan rijden. Oja dat doe ik toch altijd al denk ik :oops: :oops:
Na pakweg 25 jaar Suzuki gereden te hebben is het nu tijd voor wat anders en wel een Yamaha.

BosBandit

Bericht door BosBandit » 27 apr 2018 14:56

Welkom bij de bandieten club. Goed dat we iemand van de politie in ons midden krijgen. Undercover??? Geen probleem hoor, wij hebben niets te verbergen, wij rijden allemaal altijd erg netjes. tip; alleen die Toon :shock: moet je in de gaten houden, volgens mij...... :? :angel:
Super dat er weer iemand uit het Noordelijker deel van Nederland lid is geworden.
Binnenkort (zelfs morgen al, naar Kaatsheuvel bij Superpole en dan met een route terug naar Barneveld) staan er weer leuke ritten gepland, tot ziens bij een of meerdere van die ritten. :steer:

Toon
Erelid

Bericht door Toon » 27 apr 2018 15:17

BosBandit schreef:. tip; alleen die Toon :shock: moet je in de gaten houden, volgens mij...... :? :angel:
:

Thanks renè
Na pakweg 25 jaar Suzuki gereden te hebben is het nu tijd voor wat anders en wel een Yamaha.

Boefje65
Contacteer:

Bericht door Boefje65 » 27 apr 2018 19:19

Marcel welkom bij de club, jammer dat de Bandit een tijd stil heeft gestaan terwijl het zo'n fijne motor is om mee te rijden.
Afijn we gaan jou vast (binnenkort) een keer ontmoeten met een toertocht...

mmmm een politieman in ons midden, kan makkelijk zijn...
Na de Bandit :-D en een GSR :-P is een V-Strom :steer: zo gek nog niet.

Motty

Bericht door Motty » 29 apr 2018 08:55

Hoi Marcel,

Fijn dat je je bij ons wil voegen! Ik ben bang dat de voormalig bandit rijders, de nu Yamaha rijders drastische veranderingen in hun rijgedrag moeten aanbrengen.

Bovendien zie ik mogelijkheden voor het geven van rijadviezen binnen de club. Zoals bv na de ALV zoal we dat afgelopen jaren deden.

I.i.g.welkom en veel plezier.

MottyAfbeelding
MottyAfbeelding

Plaats reactie