Duitsland weekend 2021

Hier kun je berichten plaatsen die betrekking hebben tot toertochten. Bijvoorbeeld als je nog een vraag hebt aan de toercoordinator over een georganiseerde toertocht, of als je graag met anderen af wilt spreken om gezamenlijk naar de start van de toertocht te rijden.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur, Toercoordinatoren

Grissom

Re: Duitsland weekend 2021

Bericht door Grissom » 09 jun 2021 11:33

Beste mensen,
tot mijn grote spijt moeten Carla en ik ons afmelden voor dit weekend.
Afgelopen weekend hebben ze mijn motorfiets zodanig vernield, terwijl hij geparkeerd stond in de parkeergarage onder mijn woning, dat het de motorzaak niet lukt om hem voor de 18e klaar te krijgen. :cry:

Jullie begrijpen dat ik hier ziek van was en nog steeds ben. Temeer omdat het op een gerichte actie lijkt en ik werkelijk geen idee heb wie dat gedaan heeft en waarom.
Ik hoop dat ik er ooit nog achter kom.

Ik wens jullie een heel fijn weekend met goed weer en veel mooie bochten. :steer: :steer:

Groetjes,
Gerard en Carla

redmot

Bericht door redmot » 09 jun 2021 12:29

Hi Gerard,
Wat een sneue actie. Hoop dat de reparatie niet heel lang duurt en dat jullie binnenkort ook weer mooie tochtjes maken.

Groeten, John

Peter684
Webbeheerder

Bericht door Peter684 » 11 jun 2021 08:46

Niet vergeten je te melden bij de Duitse overheid. En een PCR test / vaccinatiebewijs en FFP2 mondkapjes mee te nemen.

Grissom

Bericht door Grissom » 11 jun 2021 10:36

Bedankt John 👍

mollema

Bericht door mollema » 11 jun 2021 19:27

Ik durf het haast niet te zeggen !!
Ik heb erg veel last van mijn rechterheup en rechterknie. Heb ik al een tijdje en het gaat maar niet weg. Op een motor rijden lukt mij momenteel niet echt. Opstappen doet veel pijn en lange tochten lukt mij niet echt. Vandaar mijn mededeling dat ik niet met de motor kan deelnemen. Mijn kamer staat weer ter beschikking voor andere motorrijders.

mvg
Paul Mollema

Toon
Erelid

Bericht door Toon » 11 jun 2021 22:55

Vanavond de definitieve lijst van deelnemers doorgegeven. Er kan vanaf nu niemand extra mee mee. Hetzelfde geld voor als je nu gaat annuleren dan zijn er kosten verbonden aan je annulering.
Na pakweg 25 jaar Suzuki gereden te hebben is het nu tijd voor wat anders en wel een Yamaha.

Plaats reactie