zaterdag 28 augustus 2021 bandit dag
Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur, Toercoordinatoren
zaterdag 28 augustus 2021 bandit dag
Banditdag zaterdag 28 augustus.
Langzaam maar zeker gaan we dan toch echt naar het einde van een heel raar jaar. En een raar jaar was het met toertochten die afgeblazen werden. En dat we nog niet van die corona af zijn is iets wat zeker is. Maar ondanks dit zijn we toch wel degelijk bezig met hopelijk een veel mooier jaar dan het jaar wat nagenoeg achter ons ligt. Dus zijn we druk bezig om verschillende leuke dingen te organiseren. Waaronder nu dus de jaarlijkse bandit dag.
Bij dezen kondigen we als bestuur de bandit dag van 2021 aan. Deze zal gehouden worden op zaterdag 28 augustus 2021.
Deze keer strijken we neer in Overijssel en wel in Nieuwleusen bij restaurant de viersprong www.grandcafedeviersprong.nl
Hier zijn we welkom vanaf 9.30 uur en worden we ontvangen met koffie/thee en natuurlijk appelgebak. Omstreeks 10.30/11.00 uur beginnen we aan de motortoertocht van ongeveer 170 kilometer. De rit leidt ons door het natuurgebied de weerribben en een heel klein deeltje door het zuiden van het mooie Friese land. Maar het grootste deel leidt door Overijssel. Kortom het word weer een hele mooie rit voor iedereen die mee gaat deze dag.
Natuurlijk is er ook gezorgd voor de inwendige mens onderweg. We gebruiken de lunch bij paviljoen Driewegsluis www.driewegsluis.nl Een eventuele 2e stop om nog ergens wat te gaan drinken wordt nog aan gewerkt. Maar zodra deze bekend is word het hier vermeld.
En natuurlijk als we terug komen bij het restaurant waar we zijn gestart wacht ons zoals gewoonlijk een heerlijke BBQ. Deze wordt ons aangeboden door de Suzuki Bandit club Nederland. Dit geld natuurlijk alleen voor de leden van de SBCN.
Grand Café de Viersprong
Den Hulst 180
7711 GV Nieuwleusen
05 29 – 48 14 96
info@grandcafedeviersprong.nl
1 – Toon
2 – Ron
3 – Nelis & Margitta
4 – Astrid
5 - PeterVDH
6 - Boefje
7 - Mini Muis
8 - Edbandiet
9 - Kevin
10 - Mariska
11 - Harry1960
12 - MWBANDIT
Langzaam maar zeker gaan we dan toch echt naar het einde van een heel raar jaar. En een raar jaar was het met toertochten die afgeblazen werden. En dat we nog niet van die corona af zijn is iets wat zeker is. Maar ondanks dit zijn we toch wel degelijk bezig met hopelijk een veel mooier jaar dan het jaar wat nagenoeg achter ons ligt. Dus zijn we druk bezig om verschillende leuke dingen te organiseren. Waaronder nu dus de jaarlijkse bandit dag.
Bij dezen kondigen we als bestuur de bandit dag van 2021 aan. Deze zal gehouden worden op zaterdag 28 augustus 2021.
Deze keer strijken we neer in Overijssel en wel in Nieuwleusen bij restaurant de viersprong www.grandcafedeviersprong.nl
Hier zijn we welkom vanaf 9.30 uur en worden we ontvangen met koffie/thee en natuurlijk appelgebak. Omstreeks 10.30/11.00 uur beginnen we aan de motortoertocht van ongeveer 170 kilometer. De rit leidt ons door het natuurgebied de weerribben en een heel klein deeltje door het zuiden van het mooie Friese land. Maar het grootste deel leidt door Overijssel. Kortom het word weer een hele mooie rit voor iedereen die mee gaat deze dag.
Natuurlijk is er ook gezorgd voor de inwendige mens onderweg. We gebruiken de lunch bij paviljoen Driewegsluis www.driewegsluis.nl Een eventuele 2e stop om nog ergens wat te gaan drinken wordt nog aan gewerkt. Maar zodra deze bekend is word het hier vermeld.
En natuurlijk als we terug komen bij het restaurant waar we zijn gestart wacht ons zoals gewoonlijk een heerlijke BBQ. Deze wordt ons aangeboden door de Suzuki Bandit club Nederland. Dit geld natuurlijk alleen voor de leden van de SBCN.
Grand Café de Viersprong
Den Hulst 180
7711 GV Nieuwleusen
05 29 – 48 14 96
info@grandcafedeviersprong.nl
1 – Toon
2 – Ron
3 – Nelis & Margitta
4 – Astrid
5 - PeterVDH
6 - Boefje
7 - Mini Muis
8 - Edbandiet
9 - Kevin
10 - Mariska
11 - Harry1960
12 - MWBANDIT
Na pakweg 25 jaar Suzuki gereden te hebben is het nu tijd voor wat anders en wel een Yamaha.
Re: zaterdag 28 augustus 2021 bandit dag
Ik ben er bij Peter van der Haar
Goeiedag zeg dat is vroeg....was je bang dat deze datum voor een andere rit bezet zou raken...?
hahaha
Als er geen rare dingen (weer een virus of andere gevaarlijk iets) tussen komen ben ik er wel bij.

Als er geen rare dingen (weer een virus of andere gevaarlijk iets) tussen komen ben ik er wel bij.
Na de Bandit
en een GSR
is een V-Strom
zo gek nog niet.

Goed op tijd 
Helaas voor mij iets te ver. 270km van mijn woonplaats.
2022 richting Brabant
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Helaas voor mij iets te ver. 270km van mijn woonplaats.
2022 richting Brabant

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ben graag van de partij
It's nice to be important, but it's more important to be nice
Beste Toon,
Dat is de eerste dag van mijn vakantie,
dus in principe kan ik erbij zijn. Hopelijk is
het gedoe met het Coronavirus dan achter de rug.
Gegroet,
Edbandiet
Dat is de eerste dag van mijn vakantie,
dus in principe kan ik erbij zijn. Hopelijk is
het gedoe met het Coronavirus dan achter de rug.
Gegroet,
Edbandiet
Honda VFR 800 V-tec 

Kevin en ik melden ons ook graag aan
Hierbij meld ik mij ook graag aan.
Groet,
Harry
Groet,
Harry