Workshop routes maken en organiseren.
Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur, Toercoordinatoren
Workshop routes maken en organiseren.
Er is regelmatig de vraag gesteld of we weer een keer iets van een workshop routes maken zouden willen doen. Tevens kwam de vraag weer naar voren tijdens de extra ALV vergadering. En vandaar we het weer doen. Met nu een extra dementie erin. En dat is dan van hoe begin je met de organisatie van een toertocht van A tot Z. Dus de toertocht maken in de myrouteapp. Maar ook het bespreken van restaurants en alles wat er bij komt kijken om een toertocht op te zetten. De presentatie en organisatie doen Ron en ondergetekende samen. Heb je altijd al meer willen weten of wil je nog wat uitgelegd hebben is dit je kans.
Het zal zaterdag 27-2-2021
We beginnen om 9.30 uur en zal tot ongeveer 12.00 uur duren.
1 Ron
2 Toon
3 PeterVDH
4 Matthijs
5 Motty
6 Arie
7 Alfred
8 Henk
9 Nelis
10 Margitta
Het zal zaterdag 27-2-2021
We beginnen om 9.30 uur en zal tot ongeveer 12.00 uur duren.
1 Ron
2 Toon
3 PeterVDH
4 Matthijs
5 Motty
6 Arie
7 Alfred
8 Henk
9 Nelis
10 Margitta
Na pakweg 25 jaar Suzuki gereden te hebben is het nu tijd voor wat anders en wel een Yamaha.
Re: Workshop routes maken en organiseren.
Ik ben er bij gr Peter van der Haar
Ik doe graag mee.
Groeten,
Matthijs
Groeten,
Matthijs
Heb ik wel nodig, ik ben er graag bij!
duurt nog ff, maar van de partij:)
Hoi, Toon,
Ben er bij 27-02-2021,
Gr,Henk
Ben er bij 27-02-2021,
Gr,Henk
- Plons
- Secretaris/Merchandise
- Contacteer:
Wij Nelis en Margitta zijn er ook bij, duurt nog even dus graag een ovbtje erachter.
Nobody Is Perfect
But If You Ride A
V-STROM
You're Pretty Close
secretaris@suzukibanditclub.nl
merchandise@suzukibanditclub.nl
But If You Ride A
V-STROM
You're Pretty Close
secretaris@suzukibanditclub.nl
merchandise@suzukibanditclub.nl
Door de corona hebben we moeten besluiten dit evenement te annuleren. Echter dit wil niet zeggen dat het word afgeblazen. Mocht alles weer normaal worden waar we wel vanuit gaan komt er alsnog een MRA workshop.
Mochten er vragen zijn betreft de MRA verwijzen we je door naar de website van de MRA. Hier bevinden zich tal van tools waar je op zich wel heel ver mee kunt komen. https://www.myrouteapp.com/nl/navigationnl
Mochten er dan nog vragen zijn kun je altijd bij Ron of mij aankloppen voor meer info.
Mochten er vragen zijn betreft de MRA verwijzen we je door naar de website van de MRA. Hier bevinden zich tal van tools waar je op zich wel heel ver mee kunt komen. https://www.myrouteapp.com/nl/navigationnl
Mochten er dan nog vragen zijn kun je altijd bij Ron of mij aankloppen voor meer info.
Na pakweg 25 jaar Suzuki gereden te hebben is het nu tijd voor wat anders en wel een Yamaha.