Hallo allen,
De rit zoals ik die eerder heb aangekondigd gaat NIET door. Zoals ik nu 23-10-2020 kan inschatten zal de voor de rit geboekte horeca op 1 november a.s. nog niet open zijn.
Om toch nog iets te organiseren ter afsluiting van dit rare seizoen heb ik met het bestuur afgesproken een aangepast toertje te organiseren
Toertje zal bestaan uit een leuk rondje Utrecht van ca. 70 km / 1,5 uur (moet nog even wat leuks bedenken..., volgt zsm)
Start en eindbestemming van de rit; buurthuis De Schalm, Oranjelaan 10 in De Meern.
Koffie met gebak bij aanvang en bij terugkomst zal er een lekkere kop snert (met brood en spek) voor ons klaar staan.
verzamelen vanaf 10.00 uur, vertrek laatste rijders uiterlijk 11.00 uur
we rijden in (meerdere) kleine groepjes, max 4 a 5 personen per groepje!
Graag in De Schalm de Covid richtlijnen ter plekke volgen, dus bijvoorbeeld een mond/neusmasker dragen in de gangen.
Binnen is voldoende ruimte om de benodigde afstand te houden
Alles natuurlijk onder voorbehoud. Indien de Covid maatregelen niet gekker worden dan nu kan de rit plaatsvinden.
De hoogte van de eigen bijdrage voor gastrijders voor deze rit is in overleg met de penningmeester vastgesteld op 10 euro (koffie/thee met gebak voorafgaand aan de rit en een kop snert + aan het eind, plus natuurlijk een stuk onbetaalbare gezelligheid

Ik hoop dat we het jaar toch nog kunnen afsluiten met een gezellige opkomst.
Groet Alfred
VOOR IEDEREEN DIE ZICH VOOR DE "OUDE" SNERTRIT AL HAD AANGEMELD, GRAAG EVEN BEVESTIGEN OF JE MET DE AANGEPASTE RIT OOK VAN DE PARTIJ BENT!!
VOOR DE LIEFHEBBERS; DE ROUTE IS ZOWEL OP HET FORUM ALS OP MRA BESCHIKBAAR
Als deelnemers heb ik nu (28-10-20) staan;
Alfred
Ron
Toon
Aart
Peter vd H
Marco
Matthijs
Margitta & Nelis
Bas
John
Henk
Ed
Op 1 november deel ik terplekke wel 3 of meer groepjes in. Niet zo spannend allemaal.
Mochten er nog liefhebbers zijn graag uiterlijk tot donderdagavond 29-10 aanmelden