Motorbeurs 2019

Plaats hier berichten over overige evenementen.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur, Toercoordinatoren

wilfredjeuh

Re: Motorbeurs 2019

Bericht door wilfredjeuh » 28 jan 2019 09:48

Iedereen hartelijk dank voor de aanmeldingen! Bijna alle gaten zijn opgevuld en de extra polsbandjes (toegang) zijn besteld.
We zullen nog even een bericht geven als de bandjes binnen zijn en per post zijn opgestuurd naar diegenen die de bandjes nog niet hebben ontvangen. Graag hiervoor nog eventjes geduld.

Helaas hebben we op zondagmorgen nog 1 afmelding gekregen. Indien iemand toch al van plan was op zondag naar de beurs te gaan en zin heeft om ons 's morgens te helpen, dan kan dat. We hebben ook voor deze laatste lege plek nog een polsbandje beschikbaar. Dus op Wie-o-wie kunnen we nog op zondagochtend bouwen?
R.I.P. mooie rooie bandit! Welkom oranje V-Strom!

LEN(dit)

Bericht door LEN(dit) » 31 jan 2019 14:35

Ik Ben pas nieuw bij de club. Maar ik ben erbij zondag in de ochtend! Lijkt me hartstikke leuk! Tot dan! :D

wilfredjeuh

Bericht door wilfredjeuh » 05 feb 2019 11:33

Aan alle deelnemers van de motorbeurs:

Gisteren zijn de laatste bandjes op de post gegaan, als het goed is zouden alle deelnemers de bandjes vandaag of morgen in de brievenbus moeten hebben ontvangen. Indien iemand onverhoopt het bandje nog niet ontvangen heeft, zou je dat dan vanaf woensdagavond per ommegaande willen laten weten?

redmot

Bericht door redmot » 06 feb 2019 20:23

Hi Wifred,
Ik heb het bandje nog niet ontvangen.

Peter684
Webbeheerder

Bericht door Peter684 » 06 feb 2019 20:28

Nee, ik ook niet

wilfredjeuh

Bericht door wilfredjeuh » 07 feb 2019 09:21

@Peter684: Jouw bandje wordt vandaag door Rens in de bus gedaan. Deze had ik achtergehouden omdat ik wist dat ik vanzelf een keer in de buurt zou komen om hem in de bus te doen

@redmot: Ik denk dat er perongeluk een bandje dubbel naar een ander lid is verstuurd en daardoor niet bij jou terecht is gekomen. We zijn ermee bezig om 'm op te sporen.. In het ergste geval zou je een toegangskaartje moeten kopen en deze bij de club declareren, omdat het voor ons niet meer mogelijk is een nieuw bandje te bestellen. Is dat voor jou eventueel bezwaarlijk?

Peter684
Webbeheerder

Bericht door Peter684 » 07 feb 2019 09:22

Prima

redmot

Bericht door redmot » 07 feb 2019 12:54

Ok, geen probleem. Ik hoor de uitkomst wel.

Aad-Jan

Bericht door Aad-Jan » 10 feb 2019 11:37

Yay, het is bijna zover...
En ik sta woensdag op de lijst om mee te helpen opbouwen.
Mijn vraag bij deze is wie het draaiboek heeft en hoe alle spullen die wij nodig hebben op de juiste plek komen.

Ik woon vlak bij de beurs dus logistiek kan ik best wat regelen en op woensdag ben ik thuis.
Voor de deur is het gratis parkeren en het is ongeveer 20min lopen naar de beurs.

Laat maar even weten hoe we e.e.a. gaan organiseren...

En eh, iedereen komt toch? Ja toch, niet dan?

Plons
Secretaris/Merchandise
Contacteer:

Bericht door Plons » 10 feb 2019 17:45

Aad-Jan schreef:
10 feb 2019 11:37
Yay, het is bijna zover...
En ik sta woensdag op de lijst om mee te helpen opbouwen.
Mijn vraag bij deze is wie het draaiboek heeft en hoe alle spullen die wij nodig hebben op de juiste plek komen.

Ik woon vlak bij de beurs dus logistiek kan ik best wat regelen en op woensdag ben ik thuis.
Voor de deur is het gratis parkeren en het is ongeveer 20min lopen naar de beurs.

Laat maar even weten hoe we e.e.a. gaan organiseren...

En eh, iedereen komt toch? Ja toch, niet dan?
Aad-Jan, eind van de middag zullen we er zijn. Ik heb alles in de auto en Ron neemt de Senseo mee. Volgens mij als je er omstreeks zes uur bent is dat vroeg genoeg.

Tot woensdag
Nobody Is Perfect
But If You Ride A
V-STROM
You're Pretty Close

secretaris@suzukibanditclub.nl
merchandise@suzukibanditclub.nl

Boefje65
Contacteer:

Bericht door Boefje65 » 10 feb 2019 20:34

Tijdens de ALV heb ik iets opgevangen over de beurs en de bemanning van de stand. Als ik mij niet vergis is er iets gezegd over blouses die we konden/mochten dragen. Wat doen we er daarna mee, meenemen en thuis wassen en bij een eerst volgende gelegenheid inleveren of mogen wij die blouse houden? Het is maar een vraag waarvan mij het antwoord onduidelijk en onbekend is.
Na de Bandit :-D en een GSR :-P is een V-Strom :steer: zo gek nog niet.

Plons
Secretaris/Merchandise
Contacteer:

Bericht door Plons » 11 feb 2019 14:55

Boefje65 schreef:
10 feb 2019 20:34
Tijdens de ALV heb ik iets opgevangen over de beurs en de bemanning van de stand. Als ik mij niet vergis is er iets gezegd over blouses die we konden/mochten dragen. Wat doen we er daarna mee, meenemen en thuis wassen en bij een eerst volgende gelegenheid inleveren of mogen wij die blouse houden? Het is maar een vraag waarvan mij het antwoord onduidelijk en onbekend is.
Marco, blouses zijn inderdaad op de stand en graag deze gewassen retour.

Je mag hem ook kopen en dan kosten ze €12.50
Nobody Is Perfect
But If You Ride A
V-STROM
You're Pretty Close

Plons
Secretaris/Merchandise
Contacteer:

Bericht door Plons » 11 feb 2019 15:58

Belangrijk voor alle mensen die in de stand staan tijdens de motorbeurs.

Mensen die tijdens de beurs lid willen worden moeten het volgende doen:

1- Het inschrijfformulier volledig en duidelijk invullen (MET BLOKLETTERS)

2- Het inschrijfformulier controleren, dat o.a. ook het rekening nummer is ingevuld (voor de automatische incasso). Wanneer het rekeningnummer niet bekend is dan contributie contant voldoen ( € 15) en dit aantekenen op het inschrijfformulier.

3- Het nieuwe lid krijgt onze bandenspanningsmeter mee.

4- Als er een merchandiser artikel is verkocht moet dat op het merchandiser formulier aangetekend worden.

5- Aan het einde van de dag moeten alle inschrijfformulieren van die dag en het ingevulde merchandiser formulier in de daarvoor aangegeven envelop worden gedaan. Voor elke dag is er een aparte envelop aanwezig.

6- Wat betreft het geld er is € 25 wisselgeld aanwezig (laat dit in de trommel zitten ). Voor het geld dat er binnen gaat komen hebben we 1 vraag. En die is voor de mensen die tot het laatst van de dag op de stand aanwezig zijn: We zouden het erg op prijs stellen wanneer 1 van de mensen het geld mee neemt en het geld op de giro rekening van de club stort. Op deze manier blijft er alleen het wisselgeld op de beurs aanwezig.
Graag de trommel voor je weg gaat in de plastic box van de merchandiser opbergen.

7- Wij zouden het op prijs stellen als alle leden die op de stand staan met een T-shirt of blouse van de club aan lopen, er liggen blouses op de stand deze zijn voor de leden die op de stand staan te koop voor €10. Koop je deze niet dan even uitwassen en deze bij de eerst volgende gelegenheid terug geven zodat we ze volgend jaar weer fris kunnen gebruiken.

Mochten er nog vragen zijn kan men ons gerust mailen via voorzitter@suzukibanditclub.nl of secretaris@suzukibanditclub.nl

Ik hoop dat het geheel duidelijk is en dan wensen we iedereen een heel goede, leuke en gezellige beurs toe.

Het bestuur
Nobody Is Perfect
But If You Ride A
V-STROM
You're Pretty Close

mollema

Bericht door mollema » 11 feb 2019 16:07

Voor alle duidelijkheid s.v.p. het rekeningnummer even melden of staat het ergens anders vermeld?

Boefje65
Contacteer:

Bericht door Boefje65 » 11 feb 2019 20:33

Plons schreef:
11 feb 2019 15:58
Plons schreef:
11 feb 2019 14:55
Marco, blouses zijn inderdaad op de stand en graag deze gewassen retour.

Je mag hem ook kopen en dan kosten ze €12.50

7- Wij zouden het op prijs stellen als alle leden die op de stand staan met een T-shirt of blouse van de club aan lopen, er liggen blouses op de stand deze zijn voor de leden die op de stand staan te koop voor €10. Koop je deze niet dan even uitwassen en deze bij de eerst volgende gelegenheid terug geven zodat we ze volgend jaar weer fris kunnen gebruiken.

Mochten er nog vragen zijn kan men ons gerust mailen via voorzitter@suzukibanditclub.nl of secretaris@suzukibanditclub.nl

Ik hoop dat het geheel duidelijk is en dan wensen we iedereen een heel goede, leuke en gezellige beurs toe.

Het bestuur
Voor hoeveel kunnen wij ze nu kopen, voor €12,50 of voor €10,00
Na de Bandit :-D en een GSR :-P is een V-Strom :steer: zo gek nog niet.

Plaats reactie