Even voorstellen

(Nieuwe) leden kunnen zichzelf hier voorstellen.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur

Plaats reactie
Tinus

Even voorstellen

Bericht door Tinus » 19 aug 2018 14:49

Hallo leden bandit's. Ik ben Martijn (roepnaam Tinus). Net vers mn rijbewijs gehaald op mijn 45ste. 4 maanden geleden al een Bandit 1200s uit 2004 gekocht. (53000 km) Ik woon zelfstandig, afgekeurd voor werk. Ik vond het nu wel eens tijd om van mijn leven te gaan genieten en een oude jongensdroom te vervullen.
Ik was al op dit forum aan het lezen en wilde al lid worden want ja ik heb immers nu een Bandit en vind een bandit toch best een byzondere ding ;)
Uiteraard als beginnende rijder ga ik graag mee met wat toer ritten.
Vol Enthousiasme wilde ik lekker gaan rijden maar helaas na 3 maanden stilstand loopt de bandit rommeling onderin het toerend gebied. gas dicht afremmen knalt hij uit de uitlaat en hij niest ? Bij het wegzetten het ik wel perongeluk de kraan circa 5 minuten op pri stand gehad alvorens ik die weer terug heb gezet. (ontwetendheid).
Ik heb het forum al bekeken en ben al redelijk op de hoogte van de eventuele probleempjes, al zijn de berichten wel al aardig gedateerd.
Ik ben nu Lid van de club geworden. Ik hoop de leden gauw een keer te ontmoeten.
En wat hulp is zeer welkom.
Vriendelijke groet, Martijn.

Boefje65
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Boefje65 » 19 aug 2018 19:46

Martijn welkom bij de club, de 1200 is zeker geen verkeerde machine waar je nog jaren mee vooruit kunt.
Tja dat probleempje kan diverse oorzaken hebben ga maar zoeken.... vervuilde carburatoren, vuile benzine, vuil of bijna verstopt benzine filter.... en dan wat ik niet genoemd heb maar anderen kunnen aanvullen..

Ja ach a.s. zaterdag hebben we de Bandit club dag daar kun je natuurlijk ook aansluiten dan ga je meteen veel leden die regelmatig mee rijden ontmoeten....

Hoe dan ook ik wens jou veel veilige en vooral plezierige kilometers....
Tot gauw..
Na de Bandit :-D en een GSR :-P is een V-Strom :steer: zo gek nog niet.

RonVugts
Voorzitter

Bericht door RonVugts » 19 aug 2018 21:37

Hallo Martijn, welkom bij de club!
Tot ziens bij een van de toerritten.
Groet, Ron

rudie31
Toercoördinator

Even voorstellen

Bericht door rudie31 » 23 aug 2018 17:08

Welkom bij de club

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Toon
Erelid

Bericht door Toon » 23 aug 2018 17:46

Welkom bij de bandit club
Na pakweg 25 jaar Suzuki gereden te hebben is het nu tijd voor wat anders en wel een Yamaha.

Plaats reactie