Even voorstellen

(Nieuwe) leden kunnen zichzelf hier voorstellen.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur

Plaats reactie
Chris Arnouts

Even voorstellen

Bericht door Chris Arnouts » 11 jun 2018 17:55

Hallo mede bandieten. Mijn naam is Chris Arnouts. Al een tijdje lid van de club en het werd hoog tijd om me maar eens voor te stellen binnen de club.
Ik ben 43 jaar en kom uit Etten-Leur. Daar woon ik samen met mijn vrouw en zoontje van 6.
Sinds één jaar werk ik bij de NS als machinist, daarvoor ben ik (ook) motoragent geweest bij de verkeerspolitie in Rotterdam. Zoals andere al zeiden : een geweldige baan en dat vind ik nog steeds. Echter door de (re-)organisatie onze politiek zonder visie en onze rechters met hun bijzondere uitspraken gaven voor mij de doorslag om wat anders te zoeken. Het positieve van het werk werd voor mij overschaduwd door het negatieve. Maar nu genoeg over werk, nu het belangrijkste voor dit forum, de Bandit :D
Ik heb een zwarte Bandit 650SA uit 2011 voorzien van extra topruit en een drie-delige afneembare kofferset. En sinds vandaag heb ik de Bandit voorzien van xenon verlichting want dat scheelt wel een hoop tov het standaard H4 pitje wat er in zit. Ik zal de foto's van de inbouw plaatsen in het techniek forum.
Ik ga graag een stukje toeren. Alleen moet ik soms kiezen want ik heb ook nog een Toyota MR2 uit 1986 met een supercharger motorblok, dit is ook ontzettend heerlijk om mee te toeren. Dus soms keuzes maken omdat ik ook lid ben van de Toyota MR2 Club Nederland.
Maar ik hou de datums van de toerritten van de bandieten zeker in de gaten.
Over een paar weken ga ik met een groep oud-collega's toeren met de Bandit in de Duitse Harz. Vorig jaar daar geweest met de MR2 en het is heel mooi rijden daar.
Sinds kort gebruik ik voor de toeristen de navigatie van de myrouteapp. Dit werkt in de MR2 super en die ga ik binnenkort testen op de Bandit.
Mochten er nog meer leden deze app proberen kunnen we onze bevindingen uit wisselen
Tot zover mijn epistel voor vandaag

Tot snel iedereen.

Groetjes
Chris

The bandit
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De MR2:
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Chris Arnouts op 11 jun 2018 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.

RonVugts
Voorzitter

Re: Even voorstellen

Bericht door RonVugts » 11 jun 2018 18:28

Hallo Chris,

Welkom bij de club! Leuk te lezen dat je een Bandit 650SA hebt. Was ook mijn vorige motor en de 650 is een bijzonder fijne motor.
Binnen de SBCN hebben Toon en ondergetekende inmiddels 2x een workshop over het maken van routes in de MyRoute-app gegeven. Binnen de MyRoute-app hebben wij een besloten groep voor de SBCN gemaakt met daarin veel ritten en alle nieuwe ritten komen hierin beschikbaar. Het is leuk om te lezen dat je met de MRA werkt. Natuurlijk kunnen we ervaringen uitwisselen en als je vragen hebt, stel ze gerust!

Hopelijk tot ziens bij een van de ritten!
Groet,
Ron

Chris Arnouts

Bericht door Chris Arnouts » 11 jun 2018 20:00

Dankjewel Ron,

Dat is super dat er al veel met de myrouteapp wordt gewerkt. Ga ik zeker eens kijken als eer weer een workshop is.

Groetjes,
Chris

vos-bandit

Bericht door vos-bandit » 11 jun 2018 21:33

Goedenavond Chris;
Welkom bij de gezelligste BANDIETEN CLUB van Nederland.

Boefje65
Contacteer:

Bericht door Boefje65 » 12 jun 2018 13:16

Chris welkom bij de club, we gaan jou vast een keer ontmoeten bij een van de SBCN toertochten...
Na de Bandit :-D en een GSR :-P is een V-Strom :steer: zo gek nog niet.

suuske

Bericht door suuske » 14 jun 2018 14:17

Welkom bij deze gezellige club, Chris! :cheer:
Ik kom oorspronkelijk ook uit Etten-Leur, leuk om een plaatsgenoot tegen te komen! (Woon inmiddels in Moergestel, maar kom er nog regelmatig). Op dit moment ben ik nog even "uit de running" door een zwangerschap, maar wie weet kom ik je volgend jaar een x tegen bij een toerrit!

wilfredjeuh

Bericht door wilfredjeuh » 14 jun 2018 15:08

Hoi Chris,

Welkom bij de club! Zoals ik het lees gaan we je zeker eens treffen tijdens 1 van de ritjes.

Mooie auto ook! Wij hebben ook een jaren '80 klassieker(tje) voor de deur staan, maar geen japanner... Maar onze Renault 5 uit '85 wordt flink gebruikt voor heerlijke zomerse ritjes :)
R.I.P. mooie rooie bandit! Welkom oranje V-Strom!

Chris Arnouts

Bericht door Chris Arnouts » 17 jun 2018 12:22

Dank jullie wel en het is wel een kleine wereld om een plaats genoot hier te vinden ;-)

En een Renault 5 is ook zo'n jaren 80 icoon gebleven. Zijn nog steeds hele leuke auto's om te zien. Wie weet komen we elkaar een een keer tegen op een classics meeting.

Plaats reactie