En weer een nieuweling

(Nieuwe) leden kunnen zichzelf hier voorstellen.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur

Plaats reactie
Eugenia

En weer een nieuweling

Bericht door Eugenia » 08 apr 2018 17:02

Dag allemaal, eindelijk zie ik tijd om me even voor te stellen. Mijn naam is Eugenia, 47 jaar en sinds oktober in het bezit van een Suzuki GSF 650 SA uit 2006. Ik heb nog weinig kilometers gereden en heb hem de afgelopen maanden in een garage gezet. Sinds gisteren staat hij weer voor de deur en ik kan niet wachten om eindelijk kilometers te gaan maken. Helaas heb ik hem gisteren niet goed op de standaard gezet en is hij langzaam gevallen maar wel hard genoeg om de koppelingshendel aan het uiteinde af te breken. :-( Ook moet de ketting gespannen of vervangen zsm worden. Ik ben nog op zoek naar een betrouwbaar bedrijf waar ik mijn motor in onderhoud kan doen, dus mochten jullie suggesties hebben, dan zou dat erg fijn zijn, want is wel even zoeken als nieuweling in het motorwereldje. En wat raden jullie aan qua onderdelen? De koppelingshendel bijvoorbeeld, kan ik die ergens online bestellen of is dat niet rendabel? Ik hoop op een volgende toerrit mee te gaan en deel te nemen aan de leuke activiteiten die door deze club georganiseerd worden.
Groet,
Eugenia
Een jeugddroom uitgekomen.....Eindelijk rij ik motor.

RonVugts
Voorzitter

Re: En weer een nieuweling

Bericht door RonVugts » 08 apr 2018 17:08

Hallo Jaanana, welkom bij de club! Leuk om je binnenkort te ontmoeten bij een van de ritten. Wat het onderhoud betreft ligt het eraan waar je woont.
Groet,
Ron

Eugenia

Bericht door Eugenia » 08 apr 2018 17:13

Bedankt Ron, ik woon in Utrecht. Maar ik zag net ook dat ik al eerder een oproep gedaan heb en dat daar al door meerdere personen op gereageerd is. Ik moet nog even wegwijs raken binnen dit forum, maar dat komt wel goed.
En je, hopelijk tot binnenkort tijdens een rit.
Groet,
Eugenia
Een jeugddroom uitgekomen.....Eindelijk rij ik motor.

Boefje65
Contacteer:

Bericht door Boefje65 » 10 apr 2018 21:59

Hallo Eugenia, welkom bij de club. De Bandit 650 is een hele fijne machine die makkelijk te rijden is...
Inderdaad jammer dat de Bandit is gevallen en gelukkig alleen maar de koppelingshandel gebroken. Die is makkelijk en snel te vervangen als je weet hoe dat te doen. Er is vast wel iemand die je daarbij wil of kan helpen.... Afijn als die vervangen is zien we jou vast bij een van de a.s. toertochten.
Na de Bandit :-D en een GSR :-P is een V-Strom :steer: zo gek nog niet.

wilfredjeuh

Bericht door wilfredjeuh » 11 apr 2018 09:23

Hoi Eugenia,

Van harte welkom bij de club! Veel rijplezier op de GSF, en tot snel!
R.I.P. mooie rooie bandit! Welkom oranje V-Strom!

Plaats reactie