voorstellen

(Nieuwe) leden kunnen zichzelf hier voorstellen.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur

Plaats reactie
Tweety

voorstellen

Bericht door Tweety » 10 mar 2018 21:19

Hallo,
Wij zijn Dragana en Wim uit Vlijmen vlak bij de gezelligste stad van Nederland: Den Bosch.
We hebben een Bandit 1200 S.
Ik (Wim) heb vanaf m'n 18de motor gereden (eigenlijk nog iets eerder :-)). Ben begonnen op een Kawa Z550, toen een Kawa GPZ750R. Af en toe een motor gehuurd. Na 30 jaar weer zelf een motor gekocht. Bij toeval tegen een Bandit aanlopen vanwege het model, de mooie kleur en de staat als nieuw. Proefrit gemaakt en meteen ver- en gekocht. Ik heb alleen de uitlaat aangepast en dubbel voorlicht geïnstalleerd.
In mn jonge jaren met van alles gereden/geracet/geralleyd wat wielen en een stuur had. Motorrijden met de paplepel ingegeven want mn ouders hadden een zaak in fietsen, brommers en motoren.
Nu maken we ritjes hier in de buurt op die sterke Bandit. En vorig jaar sinds jaren weer naar de TT op de motor!

RonVugts
Voorzitter

Re: voorstellen

Bericht door RonVugts » 10 mar 2018 22:09

Welkom bij de club

Groet,
Ron

Toon
Erelid

Bericht door Toon » 10 mar 2018 23:19

Welkom bij de SBCN. Met de motor naar de TT Wim is super vind ik. Ga al vanaf 1974 naar de TT nooit een TT overgeslagen. En ja natuurlijk sinds ik een motor heb vanaf 1982 met de motor.
Na pakweg 25 jaar Suzuki gereden te hebben is het nu tijd voor wat anders en wel een Yamaha.

Boefje65
Contacteer:

Bericht door Boefje65 » 11 mar 2018 20:50

Van harte welkom bij de club en veel plezier met je Bandit.....we gaan je vast een keer ontmoeten met een toertocht...
Na de Bandit :-D en een GSR :-P is een V-Strom :steer: zo gek nog niet.

Henk

Bericht door Henk » 11 mar 2018 22:39

Van harte welkom eindelijk weer BRABANTSE VERSTERKKING !!!!!wel niet uit de Parel van de Meierij, :D

Maar uit het land van Heusden en Altena, :great: ook goed,

Maar Brabanders horen bij SBCN :respect:

Welkom Welkom Groet, Henk

Plaats reactie