T-shirt 15 jarig bestaan

Merchandise Board

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur

Plaats reactie
Wildeman

T-shirt 15 jarig bestaan

Bericht door Wildeman » 25 okt 2018 21:06

Het is nu nog kort geleden dat wij als club 15 jaar bestonden. Tijdens de Banditdag zijn ook mooie T-shirts uitgereikt aan de toen aanwezige leden.
Nu heb ik zelf, en heb begrepen van andere die er toen niet bij waren, dat zij nog niks per post hebben ontvangen.
Worden deze later als nog naar de overige leden verstuurd?
Ik hoor graag.
Ooit was dit een leuke club :bye:

Plons
Secretaris/Merchandise
Contacteer:

Re: T-shirt 15 jarig bestaan

Bericht door Plons » 27 okt 2018 14:45

Wildeman schreef:
25 okt 2018 21:06
Het is nu nog kort geleden dat wij als club 15 jaar bestonden. Tijdens de Banditdag zijn ook mooie T-shirts uitgereikt aan de toen aanwezige leden.
Nu heb ik zelf, en heb begrepen van andere die er toen niet bij waren, dat zij nog niks per post hebben ontvangen.
Worden deze later als nog naar de overige leden verstuurd?
Ik hoor graag.

Er zijn inderdaad (een beperkte oplage) mooie T-shirts gemaakt voor het 15 jarig bestaan met als doel deze op de Banditdag uit te reiken aan de aanwezige leden.
Dit T-shirt zal verder niet worden verstuurd naar de overige leden, wel is het mogelijk deze te bestellen mits je maat nog voorradig is.

We hebben in het verleden ook verschillende jaren vaantjes laten maken voor de Banditdag en deze zijn later ook niet verstuurd naar de leden die toen niet aanwezig waren.

Als er leden zijn die alsnog het T-shirt willen bestellen stuur even een mailtje naar secretaris@suzukibanditclub.nl met vermelding van je maat. Kosten voor het T-shirt zijn €15.00 excl. verzendkosten.
Nobody Is Perfect
But If You Ride A
V-STROM
You're Pretty Close

secretaris@suzukibanditclub.nl
merchandise@suzukibanditclub.nl

Wildeman

Bericht door Wildeman » 28 okt 2018 16:44

In een beperkte oplage...

Je zal haast denken dat het bestuur onderscheid maakt tussen de leden, dat zal toch zeker niet, of toch wel....

Het klopt dat er altijd tijdens de Banditdag vaantjes werden uitgereikt voor alle aanwezigen, was/is ook een leuke herinnering, en werden ook idd niet opgestuurd.

Dit gaat over heel iets anders, oftewel het 15 jarig bestaan van onze club. Wij zijn een club met 154 leden, dus alle leden vieren het 15 jarig bestaan, en niet op dat moment de 30 aanwezigen op de Banditdag.
Het is toch vreemd dat leden die net een of twee weken lid zijn, of leden die je nooit ziet, en alleen tijdens de Banditdag er zijn, er eentje krijgen?
En dat ten opzichte van leden die al vanaf het begin in 2003 lid zijn, en ook gewoon hun contributie betalen, dat kan toch niet, of was het een vooraf bewuste keuze om de overige leden niks toe te bedelen?

Als ik terug kijk in 2013 naar ons 10 jarig jubileum, zijn er tijdens de Banditdag aan alle aanwezigen een bandenspanningsmeter uitgereikt met club logo, en die zijn later naar alle niet aanwezigen leden als nog per post opgestuurd.

Blijft voor mij alleen nog de vraag staan, waarom er pas na dik 2 maanden bekend wordt gemaakt dat er nog eventueel T-shirts te bestellen zijn, komt dat omdat het gewoon vergeten is om het op de site te zetten, of dat jullie in je maag zitten met mijn gestelde vraag?
Ik hou het op het laatste....

makaki

Bericht door makaki » 30 okt 2018 12:55

Wildeman schreef:
28 okt 2018 16:44
In een beperkte oplage...

Je zal haast denken dat het bestuur onderscheid maakt tussen de leden, dat zal toch zeker niet, of toch wel....

Het klopt dat er altijd tijdens de Banditdag vaantjes werden uitgereikt voor alle aanwezigen, was/is ook een leuke herinnering, en werden ook idd niet opgestuurd.

Dit gaat over heel iets anders, oftewel het 15 jarig bestaan van onze club. Wij zijn een club met 154 leden, dus alle leden vieren het 15 jarig bestaan, en niet op dat moment de 30 aanwezigen op de Banditdag.
Het is toch vreemd dat leden die net een of twee weken lid zijn, of leden die je nooit ziet, en alleen tijdens de Banditdag er zijn, er eentje krijgen?
En dat ten opzichte van leden die al vanaf het begin in 2003 lid zijn, en ook gewoon hun contributie betalen, dat kan toch niet, of was het een vooraf bewuste keuze om de overige leden niks toe te bedelen?

Als ik terug kijk in 2013 naar ons 10 jarig jubileum, zijn er tijdens de Banditdag aan alle aanwezigen een bandenspanningsmeter uitgereikt met club logo, en die zijn later naar alle niet aanwezigen leden als nog per post opgestuurd.

Blijft voor mij alleen nog de vraag staan, waarom er pas na dik 2 maanden bekend wordt gemaakt dat er nog eventueel T-shirts te bestellen zijn, komt dat omdat het gewoon vergeten is om het op de site te zetten, of dat jullie in je maag zitten met mijn gestelde vraag?
Ik hou het op het laatste....
Ik kan me hier wel in vinden wat hier geschreven wordt.
De club bestaat bij de gratie van de leden hoe vaak ze ook meerijden met een tocht.
Dan is er iets gemaakt om het 15 jarig bestaan te vieren prima en hartstikke leuk maar dan verwacht je wel dat alle leden daar in mee mogen vieren.
Er is nergens vermeld dat de Banditdag een jubileum viering was, dan waren er misschien wel meer leden geweest.
En dan krijgen de aanwezige leden een kado omdat ze jaarlijks hun contributie betalen maar de andere leden die ook jaarlijks hun contributie betalen die staan in de kou want die moeten het kado maar aanschaffen voor 15 euro .
Hierdoor ontstaat er scheef groei in de club en ook vast frustratie bij de overige leden .
Of de leden bij de Banditdag moeten ook 15 euro betaald hebben voor het kado shirt.
Rij niet sneller dan je engelbewaarder.
Je engelbewaarder neemt het stuur niet over, wanneer je rijdt als een duivel

johnbandit

Bericht door johnbandit » 30 okt 2018 17:19

:Thumbsup: :Thumbsup:

AartBandit650

Bericht door AartBandit650 » 30 okt 2018 20:17

Ik vind ook dat dit shirt ter ere van 15 jaar Banditclub aan alle leden kado gegeven zou moeten worden.
Zonder al de leden zou de club immers niet bestaan.

Lmario
Contacteer:

Bericht door Lmario » 31 okt 2018 01:08

AartBandit650 schreef:
30 okt 2018 20:17
Ik vind ook dat dit shirt ter ere van 15 jaar Banditclub aan alle leden kado gegeven zou moeten worden.
Idem
Motorrijden!
Omdat je voor voetbal, hockey en golf maar één bal nodig hebt.

HansvD

Bericht door HansvD » 31 okt 2018 12:37

Zelf ben ik dan nog niet zo heel lang lid maar had me wel opgegeven voor de Banditdag, echter moest ik afmelden omdat het herstel van mijn blessures niet voorspoedig ging dan in eerste instantie gedacht.
Dit maakt het dan wel extra zuur dat je daardoor je eventueel shirt misloopt. :cry:

Boefje65
Contacteer:

Bericht door Boefje65 » 31 okt 2018 20:49

AartBandit650 schreef:
30 okt 2018 20:17
Mee eens...
Na de Bandit :-D en een GSR :-P is een V-Strom :steer: zo gek nog niet.

suuske

Bericht door suuske » 01 nov 2018 07:44

Ook ik ben het eens met mijn voorgangers.
Ikzelf heb de Banditdag dit jaar helaas moeten laten schieten omdat ik een paar dagen daarvoor bevallen ben. .. En dan lees ik hier dat door die blijde gebeurtenis ik een mooi lustrumkado mis ben gelopen. Ondanks dat ik door het krijgen van onze twee dochters de afgelopen 3 jaar niet mee heb gereden met ritjes, ben ik wel nog steeds lid en betaal ik contributie...

RonVugts
Voorzitter

Bericht door RonVugts » 01 nov 2018 10:01

Aan alle leden:

Dat er een beperkt aantal T-shirts gemaakt zijn komt omdat het niet mogelijk is om op voorhand, zonder dat er bekend is wat de maten zijn en hoeveel leden geïnteresseerd zijn in een T-shirt (het moest een verrassing zijn, dus een enquête houden was geen optie), een groot aantal T-shirts te bestellen.

Als club kunnen we het ons financieel niet permitteren om grote aantallen T-shirts te laten maken om die vervolgens op de plank te laten liggen of naar ieder lid toe te sturen. Dit is ook de reden dat er niet standaard, naar de leden die niet op de Banditdag aanwezig waren, een T-shirt opgestuurd wordt. Het heeft niets te maken met het betalen van contributie. Als bestuur moeten we roeien met de riemen die we hebben en verantwoord met de beschikbare gelden omgaan.

Op het moment dat deze beslissing genomen is, is er gekeken naar het aantal aanmeldingen en een schatting gemaakt van het aantal te verwachte deelnemers (er zijn altijd leden die zich op het laatste moment aanmelden). Vervolgens is er, met een kleine marge, een bestelling van de meest voorkomende maten gedaan. Op de Banditdag bleek dat onze inschatting juist was en ieder aanwezig lid heeft een T-shirt in zijn of haar maat gekregen.

Er zijn nog enkele T-shirts in een paar maten beschikbaar, dus leden die alsnog een T-shirt willen ontvangen kunnen voor 30 november hun maat doorgeven, via mail, aan de secretaris op het bekende mailadres: secretaris@suzukibanditclub.nl waarna gekeken wordt of de maat nog beschikbaar is. Na overleg met de penningmeester is besloten om de T-shirts die nu nog beschikbaar zijn tegen een gereduceerde prijs van € 10,00 euro aan te bieden.

Indien de vraag groter is dan het aantal beschikbare T-shirts, zal op basis van het aantal gevraagde T-shirts gekeken worden hoe hoog de kosten zijn om een 2e bestelling te doen. Bedenk hierbij dat alleen al de instelkosten van de drukmachine rond de € 350,00 euro liggen waar dan nog de kosten van het T-shirt e.d. bijkomen. Op basis van het aantal T-shirts dat besteld moet worden en de kosten die dit met zich mee brengt zal een kostprijs berekend worden. Deze prijs zal vooraf kenbaar gemaakt worden aan degene die een aanvraag hebben ingediend zodat zij kunnen beslissen of zij deze prijs voor het T-shirt willen betalen.

Indien besloten wordt om een 2e bestelling te doen, zullen met in achtneming van de levertijd, de T-shirts opgehaald kunnen worden tijdens de ALV, of in onze stand op de Motorbeurs, of bij één van de toertochten.

Met vriendelijke groet,
Ron Vugts (voorzitter)

gitta bandit

Bericht door gitta bandit » 01 nov 2018 10:22

Www.reclameland.nl voor nog geen 280 euro 60 bedrukte shirts.

HansvD

Bericht door HansvD » 01 nov 2018 16:00

Feit blijft wel, en dat zie je bij heel veel verenigingen, dat de slapende leden vaak de beste sponsors zijn.
Een lustrum viering is dan ook vaak een uitgelezen kans om hier niet aan voorbij te gaan. Misschien toch een tip omdat nog eens aan de kaak te stellen bij een volgende viering.
Groetjes Hans.

Wildeman

Bericht door Wildeman » 24 nov 2018 23:07

"Als bestuur moeten we roeien bla bla bla...."

Maar er is ook positief nieuws te melden.

Naast de reacties hier boven, heb ik ook nog de nodige Whats-appjes gehad over dit onderwerp, allemaal stuk voor stuk kwam het er op neer dat ze vonden dat iedereen recht had op een T-SHIRT.
Waarom ik ze kreeg, en waarom zij hun reactie niet op de site hebben gezet, weet ik natuurlijk niet :angel:

Maar wat is het positieve nieuws dan?

Dat het mij wel 2 T-SHIRTS opgeleverd heeft :cheer: van leden die hun gekregen shirt toch niet gingen dragen.

Heb er netjes voor bedankt, het ging voor mij natuurlijk niet om een shirtje.... :wink:

Plaats reactie