Uw voorzitter stopt ermee
Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur
Re: Uw voorzitter stopt ermee
Ook ik wil je graag bedanken voor je inzet, Manfred! Je was voor mij een topvoorzitter!
Ha Manfred,
ik ben net als de meeste van ons ook erg verrast door het besluit om per direct te stoppen als voorzitter.
Dit gebeurd natuurlijk niet zo maar, maar is wel erg jammer! Ook ik wil je bedanken voor alles wat je
voor de club gedaan hebt en tot ziens bij een van de toertochten.
Thnx kerel .....
Gegroet,
EdBandiet
ik ben net als de meeste van ons ook erg verrast door het besluit om per direct te stoppen als voorzitter.
Dit gebeurd natuurlijk niet zo maar, maar is wel erg jammer! Ook ik wil je bedanken voor alles wat je
voor de club gedaan hebt en tot ziens bij een van de toertochten.
Thnx kerel .....
Gegroet,
EdBandiet
Hoi Manfred,
Lilian en ik willen je bedanken voor je inzet als voorzitter. We vinden het uiteraard jammer dat je er mee stopt, maar je zal er een goede reden voor hebben. Nogmaals bedankt voor alles wat je voor de club hebt gedaan en tot ziens bij een van de toertochten en ook bij ons weekendje in de Eifel.
Groet,
Lilian & Ed
Lilian en ik willen je bedanken voor je inzet als voorzitter. We vinden het uiteraard jammer dat je er mee stopt, maar je zal er een goede reden voor hebben. Nogmaals bedankt voor alles wat je voor de club hebt gedaan en tot ziens bij een van de toertochten en ook bij ons weekendje in de Eifel.
Groet,
Lilian & Ed
Beste Bandieten, iedereen bedankt voor de leuke berichtjes, de vele app-jes, en de telefoontjes.
Dat doet een mens goed.
Dat doet een mens goed.