Het corona virus en de SBCN.

Overig clubnieuws

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur

Plaats reactie
Toon
Erelid

Het corona virus en de SBCN.

Bericht door Toon » 24 mar 2021 11:25

Wie had vorig jaar maart verwacht dat we nu een jaar later 2021 nog steeds in de greep van het corona virus zouden zijn. Denk bijna niemand maar de werkelijkheid is toch anders. We zitten er nog midden is en hebben er in veel opzichten last van als SBCN. We weten ook nog niet waar het zal eindigen en we weer meer zouden kunnen doen als club zijnde.

Gisteren avond contact gehad met Alfred die zijn zoals gewoonlijk de eerste toertocht van het jaar zou gaan organiseren voor ons. Gelijk even met het verdere bestuur kort overleg gehad van waar we nu wel of geen goed aan doen.

Als club hebben we besloten om nog GEEN toertocht of evenement te gaan organiseren hoe spijtig ook. We hebben er allemaal zin in om weer een leuke gezellige dag met iedereen. Wat iemand van de club doet om samen met een mede clublid te gaan rijden is natuurlijk geheel aan hem of haar. Maar hier word dan zeer zeker geen club evenement aan gehangen. Dit kunnen en willen we ons als SBCN niet veroorloven.

Wat betreft de eerste toertocht die Alfred zou gaan organiseren is me door Alfred verzekerd dat hij dit op een later en beter tijdstip alsnog gaat doen. Alfred hiervoor dank!!!!!!!

We hopen van elk club lid hier begrip voor te krijgen en we zien elkaar hopelijk zo snel mogelijk weer terug. Maar wel in betere omstandigheden.
Blijf allen gezond!!!!!!!!!
Vr gr het voltallige bestuur Ron, Astrid, Nelis en Toon
Laatst gewijzigd door Toon op 25 mar 2021 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Na pakweg 25 jaar Suzuki gereden te hebben is het nu tijd voor wat anders en wel een Yamaha.

Boefje65
Contacteer:

Re: Het corona virus en de SBCN.

Bericht door Boefje65 » 24 mar 2021 12:08

👍 maar houdt er rekening mee dat dit nog wel even gaat duren eer wij weer een beetje normaal het leven kunnen hervatten...
Ik vrees ook dat het vaccineren niet echt veel sneller zal gaan dan nu, dus voordat wij allen gevaccineerd zijn zitten we denk ik eind 2021 als we geluk hebben...

Ik ben niet negatief maar bekijk gewoon reëel...

Peter684
Webbeheerder

Bericht door Peter684 » 24 mar 2021 12:15

Volgens laatste berichten zal iedereen die dat wil in juli een vacinatie gekregen hebben.
Ik vraag me af hoe dat dan gaat met het geplande weekend. Al enig idee hierover?
:steer: :steer:

Boefje65
Contacteer:

Bericht door Boefje65 » 24 mar 2021 12:23

Iedereen gevaccineerd voor de zomer....dat werkt sterk op mijn lachspieren.
Als Nederland in drie maanden tijd vanaf Januari tot nu toe net geen 1.5 miljoen mensen weet te vaccineren hoe willen ze dan de overige 16 miljoen voor de zomer gaan doen? Gaat nooit gebeuren.... We mogen blij zijn als we volgend jaar misschien weer normaal met zomervakantie kunnen gaan.

Plaats reactie