Onderhoudsadressen omgeving utrecht?

Plaats hier je onderwerp dat je niet kwijt kunt onder de andere topics.

Moderators: Webbeheer, Dagelijks bestuur

Plaats reactie
Eugenia

Onderhoudsadressen omgeving utrecht?

Bericht door Eugenia » 08 nov 2017 16:10

Ik ben sinds 3 weken eigenaar van mijn eerste motor. :D Een zwarte suzuki Bandit 650sa uit 2006.Ik woon in Utrecht en ben op zoek naar een goede plek waar ik mijn motor in onderhoud kan doen. Wie weet een betrouwbaar adres waar men goede service biedt en niet onnodig prijzig is?
Een jeugddroom uitgekomen.....Eindelijk rij ik motor.

Boefje65
Contacteer:

Re: Onderhoudsadressen omgeving utrecht?

Bericht door Boefje65 » 08 nov 2017 20:39

Hallo Eugenia, allereerst welkom bij de club en met de Bandit heb je gewoon een goede machine gekocht. Ja even een goede motorzaak opnoemen is best lastig, vaak is het een kwestie van ervaring en hoe je behandeld wordt door de medewerkers van de motorzaak. De ene heeft goede ervaringen en een ander vind het een waardeloze zaak. Dus enigszins een beetje persoonlijk.
Er is vast een club lid die wel een zaak weet in Utrecht, zelf weet ik het niet, ik zit in het westen en ga niet zo snel naar een andere provincie om onderhoud te laten plegen bij een motorzaak...Als je wat motorzaken weet bij jou in de buurt kun je eens kijken wat je op internet en forums kunt vinden over deze zaken...
Succes en wie weet krijg je binnen kort wel wat tips waar je goed terecht kunt....
Na de Bandit :-D en een GSR :-P is een V-Strom :steer: zo gek nog niet.

wilfredjeuh

Bericht door wilfredjeuh » 10 nov 2017 10:33

Hoi Eugenia,

Inderdaad ook van mijn kant welkom bij de club!
Ik denk dat je het beste kunt gaan naar Arie Molenaar in IJsselstijn. Ligt onder de rook van Utrecht, heeft goede naam gemaakt, en is tevens sponsor van onze club. Wellicht dat die wetenschap je wat korting kunt opleveren (?)

Verder ken ik de zaken in Utrecht zelf niet zo goed. Iets verder van huis zit in Bodegraven natuurlijk Goedhart motoren die zeker een goede naam hebben en anders nog Roke in Woerden, maar die is een stuk kleiner.

Succes met de zoektocht!
R.I.P. mooie rooie bandit! Welkom oranje V-Strom!

RonVugts
Voorzitter

Bericht door RonVugts » 10 nov 2017 17:35

Hallo en welkom bij de club!
Je kan ook MVM Motoren/verhuur in Soesterberg proberen. Is een officiële Suzuki dealer.

Groet,
Ron

Boefje65
Contacteer:

Bericht door Boefje65 » 10 nov 2017 20:02

Alle motorzaken op een rijtje in de provincie Utrecht.
Motorzaken in Utrecht
Motorzaken in Utrecht
ScreenHunter_12 Nov. 10 19.00.jpg (47 KiB) 3508 keer bekeken
en hier vind je meer en linkjes om direct naar de sites van de zaak te gaan https://motor-zaak.startpagina.nl/
Na de Bandit :-D en een GSR :-P is een V-Strom :steer: zo gek nog niet.

tijger

Bericht door tijger » 10 nov 2017 21:25

Ten eerste wil ik je van Harte welkom heten bij de club, misschien zeg ik nu iets raars, maar je rij toch een Bandit, en die heeft volgens mij zo goed als geen onderhoud nodig. Maar ff wat anders, net als Ron al eerder aan heeft gegeven is MVM Soesterberg, en je heb dan iets verder in Barneveld de Valkenier, en dat is waar ik eventueel iets aan mijn Bandit laat doen.
Nooit Geschoten Is Altijd Mis

Olijf

Bericht door Olijf » 03 dec 2017 21:46

Ik ben woonachtig in de omgeving Utrecht (Austerlitz) en bij MVM laat ik mijn onderhoud doen (dat wat ik zelf niet kan) en ben erg te spreken over ze. Ze zijn aardig, flexibel en denken met je mee + je kan altijd komen buurten als je zin hebt in een kopje koffie tijdens je toertje.

Plaats reactie