Vrijheid van meningsuiting is een groot goed. Het is belangrijk dat we elkaar in staat stellen om een (stevige) discussie te voeren via ons forum.
Echter, als de discussie ontaard in moddergooien en het beschadigen en of beledigen van mensen, worden de grenzen van vrije meningsuiting wat mij betreft overschreden.
Dat is de reden dat ik het topic "Afscheid" van John en Gitta verplaatst heb naar een besloten deel van het forum Verwijderd door moderator. Het is niet goed voor de club om dat soort discussies publiek te laten staan. In overleg met betrokkenen en bestuur zullen dergelijke discussies op termijn worden verwijderd.
Ik wil jullie vragen om in het vervolg eerst even tot 10 te tellen voordat je een reactie geeft op een opmerking of discussie op het forum en alleen die dingen op te schrijven waarvoor je moeder zich niet zou hoeven schamen

Ik zou graag zien dat iemand binnen de club de rol van moderator zou krijgen (wellicht goed als dat niet een bestuurslid is om neutraliteit te waarborgen?) om te voorkomen dat dit in de toekomst weer zo uit de hand loopt.
Peter